INI BLOG HAA..INI BLOG STYLO PUNYA MAAA . . .

Stylo Followerssss

Monday, 22 August 2011

Ape punya gadis lar...

Jgn imagine cite dibawah dgn gambar nih..xde pe2 rasenye..
mase aku jalan2 kat bazar td..aku nampak sorg minah ni jln2 smbil men msj kt enset dye..apehal? pompuan mmg gitu eak? x pernah tertanggal lekatan enset kat tgn dye..nyampah aku tgk...

ape?ingt dye sorg je yg ad enset...aku nih kau nak campak mana ??  laut china selatan ?? HHUUUUHHH!! kalau nak msj,msj r kat umah..sje je nk tunjuk enset dye mahal itu...mentang2 r skunk nih ad koloni la,8pax la dan mcm2 lg lah..aku x pandai sgt pasal teknologi nih...yg aku tahu makan,berak,tidur,solat dan jalani kehidupan mcm bese...

sorry eak kpd sesape yg terase..bkn niat aku utk mengutuk,mengeji,menyepak,menoreh di kampung dan macam 'ME' lg laah..ini sekadar post yg mengarut.. proott




p/s : esok pergi shopping boihh.....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

ikut kat email