INI BLOG HAA..INI BLOG STYLO PUNYA MAAA . . .

Stylo Followerssss

Sunday, 10 July 2011

Siapa dapat teka semua logo-logo superhero ni?

Ini adalah logo superhero -superhero yang cun.Ada yg dah tulis kt logo tu,so xyah teka xpe..ad jugak bakal kuar pawagam x lama lg..Cubalah teka semua logo-logo nih..nk2 yg last sekali tu



Superhero ni seorang perempuan..

Ini superhero yg cacat..

superhero yg x betul..

Citer kartun..

Dia seorang perempuan..



Cite nih bodoh skit...


Cicakman la..

susah ke nak teka nih??

Alamak kantoi ad tajuk kt atas..!

Dia punya kaki mmg mcm logo diatas..

????

Siapa x taw mmg B***h..

nnti cite superhero ni akan kuar x lama lagi..

Xyah teka x pe ni..

cite nih baru kuar pawagam..

Superhero ni kaya..

Cite Superhero ni macam Batman..Siapa taw ni logo superhero apa?
Sume caption yang aku buat tu adalah petunjuk...so,siapa yg dapat teka semua mmg dia hebat....

3 comments:

There was an error in this gadget

ikut kat email