INI BLOG HAA..INI BLOG STYLO PUNYA MAAA . . .

Stylo Followerssss

Sunday, 7 August 2011

Baca bermula dari atas kemudian bermula dari bawah

Sebelum khawin :


Boy: ye,saya dah lama tunggu saat nih....

Girl: awak nak tinggalkan saya ke?

Boy: mestilah tidak ! tolonglah jangan fikir macam tu..tak mungkin terjadi..

Girl: awak cintakan saya tak?

Boy: of coz..tiap hari,sayang..

Girl: awak pernah tipu saya?

Boy: tak! kenapa awak slalu tanya macam tu?

Girl: Nanti awak akan selalu keluar dengan saya tak?

Boy: setiap kali ada peluang,abang takkan lepaskan sayang..

Girl: adakah nanti awak akan pukul saya?

Boy: awak ni dah giler ke..saya bukan lelaki macam tu..

Girl: boleh ke saya percayakan awak suatu hari nanti?

Boy: yee

Girl: Awak..


Selepas khawin .. baca bermula dari bawah ..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

ikut kat email